Monday, February 9, 2009

Sah Pilihanraya Kecil Bukit Selambau

Semalam saya dimaklumkan secara rasmi bahawa sdr Arumugam telah meletakkan jawatan sebagai exco dan adun Bukit Selambau. Ini bermakna akan berlaku satu lagi pilihanraya kecil di Bukit Selambau selain Bukit Gantang.

Arahan parti ialah segera membentuk team pilihanraya dan membuka bilik2 gerakan. Kebetulan Bukit Selambau adalah di tempat saya. Hari ini, satu mesyuarat Khas AMK Negeri telah dipanggil untuk gerakkan jentera amk negeri. Bilik gerakan akan dibuka mulai esok.

Siapapun yang parti pilih sebagai calon akan kita akur. Yang penting ialah calon parti akan menang dan berkhidmat dengan baik sebagai wakil rakyat. Yang lebih penting, tatkala gelora politik semasa yang ditunjang oleh budaya kotor UMNO dan BN akan terjawab dengan daulat rakyat! Kedua-dua Bukit ini akan memberikan mesej yang penting dan jelas kepada UMNO, bahawa mandat rakyat itu lebih berdaulat!!

Kita tunggu dan lihat saja nanti pendedahan terbaru tentang UMNO. Moga rakyat di kedua-dua bukit ini dapat beramai-ramai berikan mesej yang jelas kepada UMNO dan Najib yang bakal mengambilalih kepimpinan UMNO bulan Mac ini.

Salam Perjuangan!! Reformasi

Pertahankan Kerajaan Pakatan Rakyat!!


No comments:

Post a Comment